Интерес към дейността на Центъра за развитие на личността HUMANUS

Получих едно писмо, касаещо дейността на Центъра за развитие на личността HUMANUS, който създадох преди много години и който ръководя и досега. Ето писмото и моя отговор, нищо чудно и други хора да се заинтересуват от Центъра, понеже, най-вероятно, нищичко не знаят за него:

Здравейте!

Нека първо се представя. Аз съм В.Д. и съм студент на 20 години. Причината, поради която Ви пиша се дължи на това, че търсех нещо, от което имам нужда, за да променя себе си и да дам повече от себе си. Търсейки в интернет, попаднах на Вашия сайт.

Не ме разбирайте погрешно, не съм човек, който е депресиран заради сериозни проблеми. Всъщност, казвайки на глас нещата, които ме тормозят, някой би казал, че са пълни глупости. Осъзнавам, че не е нещо сериозно, което да не може да се промени. Ала въпреки това, аз чувствам една празнина в себе си, похабяване на потенциала, който имам. Знам, че мога да направя много, но не правя нищо и това ме убива. Имам нужда да променя живота си и да се почувствам значим сам за себе си. Но за да стане това имам нужда от помощ.

За това започнах да търся организации, които набират доброволции, ако мога да бъда полезен на дадени хора, общество, група.

Тогава открих, че Вие предлагате, доколкото разбрах, участие към Вашия център. Не ми стана особено ясно какво е то, но ако е наистина така, бих искал да знам какво можете да ми предложите и аз какво мога да Ви предложа.

Опитвам се да намеря себе си, опитвам да разбера себе си, да дам това, от което имам нужда на себе си, но понякога трябва чужда подкрепа.

Съжалявам, ако не съм разбрал правилно думите Ви и Вие не предлагате участие или доброволчество.

Благодаря за отделеното време!

Искрено Ваш, В.Д.

Здравейте, В.,

Първо извинявайте много, че едва сега сядам да отговоря на писмото Ви. То е поради огромна заетост, но това съвсем не ме оправдава.

Благодаря Ви за интереса! Центърът за развитие на личността HUMANUS, както сте предположил, има нужда от сътрудници именно на доброволна и, така да се рече, на взаимно-изгодна основа. В блога на Центъра HUMANUS можете да намерите много информация за неговите дейности. В момента основното, върху което сме се концентрирали, е издаването на философско-психологическото списание ИДЕИ, от което вече излязоха 5 броя, подготвяме 6-ти.

Ето, в тази връзка, примерно, можете да ни сътрудничите със своите текстове, авторски или преводни, а също, ако желаете, да помогнете за разпространението на списанието в града, в който живеете. Ние в момента създаваме мрежа от сътрудници, които да помагат за разпространението на списание ИДЕИ из основните български градове (университетски центрове), като при това те ще получават отстъпка от цената, т.е. ще могат нещичко и да припечелват. Не разчитаме на разпространителските мрежи за периодични издания и на книжарниците, тъй като списанието е обърнато към по-особена аудитория и затова само трябва да намери път към читателите си.

Нека, моля, първо да ми кажете и други неща за себе си, за да обмислим заедно и да се опитаме да открием нови възможности за сътрудничество. Например можете да участвате в организацията и провеждането на курсове по психотренинг, групова динамика и пр. Но нещата трябва да се прецизират в двустранен диалог, тъй като аз сега съвсем не Ви познавам.

Надявам се да съм задоволил поне отчасти Вашия интерес към дейността на Центъра. Моля спокойно за ми зададете всички въпроси, които Ви интересуват. Аз пък бих желал да науча повече за Вашите интереси, каква специалност учите, какви книги обичате да чете и пр., т.е. да науча нещо за Вас като личност.

Моля още веднъж да ме извините за прекалено закъснелия мой отговор на Вашето писмо.

С поздрав: Ангел Грънчаров

Вашият коментар