Психологическа консултация по въпроса „Кой е пътят към сърцето?“

В блога на ЦЕНТЪРА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЛИЧНОСТТА HUMANUS получих трогателно-тъжно писмо, написано от млада жена, представяща се като Loli; ето какво споделя тя:

Аз съм жена на 23. Мъжът ми казва, че от както родих много съм се променила. Не го искала вечe, много съм отслабнала, гърбът ми бил оформен като мъжки, не съм му обръщала внимание, не съм се стараела достатъчно в домашните задължения. Общо взето само критики. Не знам вече какво чувствам.

Бях красиво момиче, сега приличам на ЗЕЛКА. Ограничава личната ми свобода и вече нямам приятели, да не говорим за социален живот. Много често избухва от най-малкото, дори ме е удрял. Не зная какво да правя, ревнува ме дори от майка ми. Не искам децата ми да страдат. Как да постъпя?

Pls help!

На молбата на тази млада жена за помощ отвърнах ето така:

Вашият съпруг е започнал да се отчуждава от Вас. И Вие също от него, предполагам. Би следвало да се опитате да възвърнете топлината помежду си. И сърдечността. Впрочем, случилото се между Вас е период на изпитание, който трябва да издържите с чест. В името на бъдещето си, в името на Вашето дете. Трябва да намерите път един към друг, път към сърцата си.

Отговорът ми затова: направете нещо – какво само вие можете да откриете и намерите, защото го познавате – с което да трогнете сърцето му; намерете път към сърцето на своя мъж. Достигнете ли сърцето му, ще го спечелите, откъсне ли ви от сърцето си, няма път за връщане назад. Раздразнителният мъж е нещастният мъж. Опитайте се да го предразположите да разговаря с вас с пределна откровеност. Този е пътят към сърцето.

Опитвайте да излъчвате постоянно доброта и винаги бъдете добра, никога не си позволявайте лукса да сте зла или злобна. Доброто отваря всички врати. Злото всички врати затваря. Споделяйте честно как се чувствате, предразположете мъжа си и той да споделя всичко с вас. И така няма да го загубите, така и той няма да загуби вас.

Това е в общи линии. Желая Ви успех!

Вашият коментар